A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Підгаєцька міська рада
Тернопільська область, Тернопільський район

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника та адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Підгаєцької міської ради

Дата: 27.01.2021 17:07
Кількість переглядів: 866

                                    

 

 

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення

вакантної посади начальника та адміністратора  відділу «Центр надання адміністративних послуг» Підгаєцької міської ради

 

Підгаєцька міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника та адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Підгаєцької міської ради.

 

Вимоги до кандидатів:

Громадянство України.

Вільне володіння державною мовою.

Освіта  - вища відповідного професійного спрямування, ступінь вищої освіти не нижче магістра

Досвід роботи -  досвід служби в органах місцевого самоврядування або  на посадах державної служби категорій “Б” чи “В”, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

Знання сучасних інформаційних технологій: володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

Знання законодавства: знання чинного законодавства України.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;

        - заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

       - дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

   - копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

   - копію документа, який посвідчує особу;

   - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

   - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік (в електронному вигляді на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції);

- згоду на збір та обробку персональних даних.

 

Строк подання документів – 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

       Документи приймаються за адресою:

48000, м. Підгайці,  вул. Бережанська, буд. 8.

 До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

- визнані в установленому порядку недієздатними;
        - мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;
        - у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;
        - позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
       - в інших випадках, установлених законами.

 

Керуючий справами

(секретар) виконавчого комітету                                         Ірина БАРАН

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь