До уваги громадян!

             У відділі «Центр  надання адміністративних послуг» Підгаєцької міської ради запроваджено послугу «Мобільний адміністратор», яка надається згідно Порядку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр  надання адміністративних послуг» Підгаєцької міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс».

Категорії осіб, які мають право на отримання послуг з використанням «Мобільного кейсу»:

-  особи, які досягли 80-річного віку;

-  особи з інвалідністю 1 групи;

-  особи, які за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись;

- особи, які перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах громади.

Як скористатись послугою:

- для виклику мобільного адміністратора додому необхідно попередньо зателефонувати або звернутись особисто до ЦНАПу для узгодження часу виїзду та необхідного пакету документів. Зробити це може хтось із рідних, особа за довіреністю, соціальний працівник (якщо людина одинока) або навіть сусід.

Графік надання послуг суб’єктам звернень:

- вівторок – з 9.00 до 13.00 год.;
- четвер – з 9.00 до 13.00 год.

Консультацію з приводу виїзду мобільного адміністратора додому, а також щодо усіх послуг, які надаються у ЦНАПі,

можна отримати за номером: +380673521923

Заява

Перелік послуг

Рішення № 3918 Про утворення пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Підгаєцької міської ради

Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Підгаєцької міської ради типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»

 

 

Гід державних послуг. Банер