Підгаєцька міська рада
Підгаєцький район, Тернопільська область

Інформація

Загальна інформація про реєстрацію місця проживання

       Кожен громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані зареєструвати своє місце проживання. З 4 квітня 2016 року повноваження щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання на території міста Підгайці здійснює Підгаєцька міська рада.

       Обов'язки із надання послуг щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання в Підгаєцькій міській раді покладені на інспектора Кальбу Ірину Ігорівну.

        Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання. 

 Реєстрація місця проживання особи старше 14 років

         Заяву для реєстрації місця проживання подається особисто  відповідальній особі у Підгаєцькій міській раді. У разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку.

Документи для реєстрації місця проживання особи старше 14 років
  • Заява про реєстрацію місця проживання.
  • Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист).
  • Квитанція про сплату адміністративного збору.
  • Документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності,  ордер, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї.
  • Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

        При реєстрації за згодою власника (власників) потрібна його (їх) присутність під час подання заяви. Також вони повинні мати документ, що посвідчує особу, та документ, що підтверджує право властності на житло, у яке здійснюється реєстрація.

Реєстрація місця проживання дитини до 14 років

               Заяву для реєстрації місця проживання   подається особисто батьками чи іншими законними представниками дитини відповідальній особі у Підгаєцькій міській раді.

             Реєстрація місця проживання дитини до 14 років може бути здійснена виключно за місцем реєстрації одного з батьків. При цьому згода власника житла на реєстрацію дитини не потрібна.

             Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. За бажанням батьків, чи одного з них, документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Реєстрація місця проживання новонародженої дитини за бажанням може здійснюватися також через органи соціального захисту населення на підставі даних, що зазначив законний представник, з яким постійно проживає дитина, у заяві про призначення допомоги при народженні дитини.

Документи для реєстрації місця проживання дитини до 14 років
  • Заява про реєстрацію місця проживання.
  • Паспорт одного з батьків (до якого реєструється дитина).
  • Свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України.
  • Квитанція про сплату адміністративного збору.
  • При проживанні батьків за різними адресами для реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним з батьків надається письмова згода другого з батьків. Також потрібна присутність обох батьків або нотаріально завірена згода на реєстрацію місця проживання дитини за новою адресою.
  • Якщо у свідоцтво про народження батько вписаний зі слів матері, то потрібен оригінал та копія витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.

 Зняття з реєстрації місця проживання особи старше 14 років

                  Заява для зняття з реєстрації місця проживання подається особисто відповідальній особі у Підгаєцькій міській раді. У разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації,зняття з реєстрації може бути здійснене за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку. Також зняття з реєстрації особи здійснюється на підставі:

  • рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
  • свідоцтва про смерть;
  • повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;
  • інших документів, передбачених законодавством.
Документи для зняття з реєстрації місця проживання особи старше 14 років
  • Заява про зняття з реєстрації місця проживання
  • Документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання особи (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист);
  • квитанцію про сплату адміністративного збору;
  • військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

             У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

  • документ, що посвідчує особу представника;

  • документ, що підтверджує повноваження особи як представника.

 Зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років

   Заяву для зняття з реєстрації місця проживання подається особисто батьками чи іншими законними представниками дитини відповідальній особі у Підгаєцькій міській раді

Документи для зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років
  • Заява про зняття з реєстрації місця проживання.
  • Паспорт одного з батьків (того, хто подає заяву).
  • Свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України.
  • Квитанція про сплату адміністративного збору.
  • У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).
  • Якщо у свідоцтво про народження батько вписаний зі слів матері, то потрібен оригінал та копія витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.