Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади
Оголошення
про проведення конкурсу на заміщення
вакантної посади головного спеціаліста відділу юридичного забезпеченняПідгаєцької міської ради
Підгаєцька міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу юридичного забезпечення Підгаєцької міської ради.
Вимоги до кандидатів:
Громадянство України.
Вільне володіння державною мовою.
Освіта - вища юридична освіта, ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра.
Досвід роботи - досвід служби в органах місцевого самоврядування або на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” не менше 3 років в тому числі в юридичній галузі не менше одного року.
Знання сучасних інформаційних технологій:володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Знання законодавства: знання чинного законодавства України.
Особи, якібажаютьвзяти участь уконкурсі, подають до конкурсноїкомісіїтакідокументи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік (в електронному вигляді на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції);
Строк подання документів – 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Документи приймаються за адресою:
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Ірина БАРАН