Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Підгаєцької міської ради надає інформацію щодо внесення змін до порядку призначення житлових субсидій.

  • 1619

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Підгаєцької міської ради

 надає інформацію щодо внесення змін до порядку призначення житлових субсидій.

 

      Відповідно до постанови КМУ від 14 квітня 2021 року №420, починаючи з травня 2021 року, щоб отримати субсидію (у тому числі на наступний період) всім домогосподарствам без винятку необхідно подати нову Заяву та нову Декларацію про доходи осіб, які звернулися за призначення житлової субсидії.

   

    Новий пакет документів необхідно подати в період з травня по вересень 2021 року. Усім домогосподарствам, які звернулися у цей період, субсидія буде призначена з травня 2021 року. На опалювальний період субсидії будуть призначені автоматично без звернення громадян.

 

    З 01.05.2021 року житлова субсидія надається лише у грошовій формі шляхом перерахування коштів на рахунок громадянина, відкритий в уповноваженому банку.

    Лише одержувачам житлової субсидії із числа осіб з інвалідністю І групи, осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не до самообслуговування та потребують постійного стороннього догляду, осіб, які досягли 80-річного віку, одержувачів державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та допомоги на догляд, виплати та доставка житлової субсидії готівкою буде здійснюватись через відділення АТ «Укрпошта» за місцем фактичного проживання громадян.

  

  Важливими змінами є те, що Постановою Уряду припинено функціонування Комісій з питань надання громадянам житлових субсидій, які були утворені виконавчими органами місцевих рад. Також, скасована можливість отримання житлової субсидії в разі, якщо будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства перебували за кордоном сукупно більше 60 днів та документально підтверджували шляхом надання легалізованих в Україні документів набуття страхового стажу в інших країнах.

        Переглянуто підходи до врахування майнового стану домогосподарств, які претендують на отримання житлової субсидії. Зокрема, житлова субсидія не буде призначена (у тому числі на наступний період), якщо будь-хто із складу домогосподарства:

- має у власності транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації, з року випуску якого минуло менше п'яти років (крім мопеда і причепа);

-має у власності більше , ніж одне житлове приміщення(квартиру, будинок), крім житла, яке розташоване на тимчасово окупованій території;

- на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має на депозитному банківському рахунку (рахунках) кошти у сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня, в якому призначається житлова субсидія;

- протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив операції з купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти, а також банківських металів, купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), іншого нерухомого майна, транспортного засобу (механізму), цінних паперів та інших фінансових інструментів, віртуальних активів, будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які роботи або послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла;здійснив платіж(платежі), що випливає з правочинів, за якими передбачено набуття майнових прав на нерухоме майно та/або транспортні засоби (механіхми) (крім об'єктів спадщини та дарування); внески до статутного (складеного) капіталу товариства, підприємства, організації, благодійну діяльність (виключно у вигляді сплати коштів); надання поворотної/безповоротної фінансової допомоги, позики на загальнусуму, що перевищує 50 тис.гривень;

- у складі домогосподарства або у складі сім'ї члена домогосподарства є особи, які досягли 18- річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, і в цьому періоді, за інформацією ДПС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або нарахований середньомісячний сукупнийдохід менше ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або ними або за них не сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, суммарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (крім військовослужбовців, а також осіб, стосовно яких наявна заборгованість  роботодавця із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування, або осіб, які відповідно до законодавства звільнені від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування); або ті особи перебували за кордоном сукупно більше 60 днів. До 60-денного періоду перебування за кордоном не включаються дні службового відрядження, лікування, навчання або догляд за дитиною до досягнення нею трирічного віку за кордоном, що підтверджується відповідними документами.

    Вказані норми не застосовуються до домогосподарств, у яких є особи, що перебувають у складних життєвих обставинах, викликаних інвалідністю, тривалою хворобою, що підтверджується висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я встановленого зразка, алко-  або наркозалежністю, що підтверджується висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я первинного рівня на підставі довідки встановленого зразка закладу охорони здоров’я, що провадить діяльність з надання наркологічної допомоги населенню, в якому особа перебувала на диспансерному обліку.

 

   Прийом документів на прзначення житлових субсидій (заява і Декларація про доходи) буде здійснюватися у приміщеннях «Центр надання адміністративних послуг» Підгаєцької міської ради за адресою вул. Бережанська 8.

 

    Документи також можуть бути надіслані поштою на адресу відділу соціального забезпечення № 6 управління соціального захисту населення Тернопільської райдержадміністрації або в електронній формі через веб-сайт Мінсоцполітики з накладенням електронного підпису.

 

   Початок прийому документів мешканців громади розпочато, тому для оформлення субсидії при собі необхідно мати: паспорт отримувача субсидій, паспортні дані всіх членів домогосподарства (у тому числі чоловіка, дружини, які зареєстровані за іншою адресою, дитина яка досягла 14 років), свідоцтва про народження дітей, ідентифікаційні коди (у тому числі дітей), особовірахунки на комульні послуги, дані технічного паспорту на транспортні засоби (у разі наявності), реквізити банківського рахунку, відомості про депозити (у разі наявності).