Депутатами Підгаєцької міської ради затверджено звіт про виконання міського бюджету за 2021 рік

  • 594

Рішенням 18-ї сесії Підгаєцької міської ради від 14 лютого 2022 року № 2477 затверджено звіт про виконання міського бюджету за 2021 рік.

Фото без опису


 

                  

За 2021 рік дохідна частина міського бюджету виконана в сумі 148982,4 тис. гривень, з них: 146800,8 тис. гривень за загальним та 2181,5 тис. гривень за спеціальним фондами. Частка власних доходів складає 57,9 відсотка – 86237,0 тис. гривень.

Виконання загального фонду становить 104,4 відсотка до уточненого плану 140 581,2 тис. гривень, що на 12 068,3 тис. гривень (або на 9,0 відсотка) більше надходжень за 2020 рік*, з них:

- власні доходи (податкові, неподаткові надходження) – 84 055,4 тис. гривень (або 108,1 відсотка), що на 15 083,4 тис. гривень (або на 21,9 відсотка) більше надходжень 2020 року. Зокрема, (в порівнянні з 2020 роком) надійшло на 10 826,8 тис. гривень більше податку та збору на доходи фізичних осіб і на 1 931,0 тис. гривень - земельного податку.

- офіційні трансферти – 62 745,4 тис. гривень (99,9 відсотка до уточненого плану).

Обсяг перевиконання плану власних надходжень загального фонду становить 6 270,9 тис. гривень.

Надходження за основними бюджетоутворюючими джерелами склали:

- податку та збору на доходи фізичних осіб – 58267,0 тис. гривень, що становить 108,0 відсотка до плану (у порівнянні з відповідним періодом 2020 року надходжень збільшилося на 10826,8 тис. гривень або на 22,8 відсотка*). В структурі власних надходжень загального фонду податок з доходів фізичних осіб займає 69,3 відсотка;

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів – 344,7 тис. гривень (на 1,5 відсотка менше плану та на 1,7 відсотка ( 5,8 тис. гривень) менше відповідного показника 2020 року);

- акцизного податку з пального – 1764,0 тис. гривень (на 1,5 відсотка менше плану (26,0 тис. гривень) та на 1,8 відсотка (30,8 тис. гривень) менше показників 2020 року).

- акцизного податку з реалізації роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 883,9 тис. гривень (на 18,8 відсотка більше плану та на 17,9 відсотка (134,5 тис. гривень) більше показника 2020 року);

- податку на майно – 9717,6 тис. гривень (на 10,5 відсотка більше плану та на 26,6 відсотка (2040,8 тис. гривень) більше відповідного показника 2020 року);

- єдиного податку – 10029,9 тис. гривень (на 8,0 відсотка більше плану та на 10,6 відсотка (964,6 тис. гривень) більше показників 2020 року);

- адміністративних штрафів та санкцій – 210,2 тис. гривень (на 13,6 відсотка більше плану та на 77,0 тис. гривень більше показника 2020 року);

- плати за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів надійшло 640,7 тис. гривень;

- плати за надання адміністративних послуг – 1858,7 тис. гривень (на 41,5 відсотка більше плану та на 499,0 тис. гривень більше показника 2020 року;

- надходжень від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності, – 227,3 тис. гривень (на 5,3 відсотка менше плану та на 17,6 відсотка (48,6 тис. гривень) менше 2020 року);

- державного мита – 74,2 тис. гривень (на 14,7 відсотка більше плану та на 25,3 відсотка (15,0 тис. гривень) більше 2020 року).

До спеціального фонду міського бюджету надійшло 2181,5 тис. гривень власних надходжень, що становить 160,5 відсотка до річного плану.

Основними доходами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ – 2008,0 тис. гривень, що становить 92,1 відсотків від усіх надходжень спеціального фонду, крім цього: 13,6 тис. гривень - екологічний податок; 5,9 тис. гривень – надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва; 6,2 тис. гривень – інших надходжень; кошти від продажу землі – 147,8 тис. гривень.

 

До міського бюджету одержано 62 745,4 тис. гривень (99,9 відсотка до уточненого плану) міжбюджетних трансфертів, з них:

з державного бюджету в повному обсязі до запланованих надійшло:

- базової дотації – 2 043,7 тис. гривень,

- освітньої субвенції – 54 863,4 тис. гривень,

- субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 699,8 тис. гривень,

- субвенції на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості – 473,0 тис. гривень;

з обласного бюджету:

- дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1 721,0 тис. гривень,

- субвенції на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1 499,0 тис. гривень,

- субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 216,5 тис. гривень,

- субвенції на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 957,0 тис. гривень,

- субвенції на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 381,5 тис. гривень.

Іншої субвенції з місцевого бюджету надійшло в сумі 90,6 тис. гривень, що становить 89,0 відсотків до запланованих 101,8 тис. гривень.

 

 

Видаткова частина міського бюджету за 2021 рік виконана в сумі 147312,9 тис. гривень, в тому числі: загальний фонд – 138673,4 тис. гривень, спеціальний фонд 8639,5 тис. гривень.

За звітний період міською радою розподілено 3906,3 тис. гривень вільних залишків загального фонду (98,3 %), за рахунок яких на оплату праці з нарахуваннями додатково спрямовано 1247,8 тис. гривень або 32,0 відсотка від розподілених залишків, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв –

132,0 тис. гривень (3,4%), медикаменти та продукти харчування –

70,0 тис. гривень (1,8 %), капітальні видатки – 723,9 тис. гривень (18,5 %), інші видатки – 1731,7 тис гривень (44,3 %).

Станом на 01.01.2022 року розподілено коштів за рахунок отриманих від перевиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету – 7784,5 тис. гривень з них на оплату праці з нарахуваннями – 4648,2 тис. гривень, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 2140,2 тис. гривень, на медикаменти та перев’язувальні матеріали – 226,0 тис. гривень, кошти що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку – 43,8 тис. гривень та на інші видатки – 726,3 тис. гривень.

Станом на 01.01.2022 року прийнято 12 цільових регіональних програм, та лише по 9 з них затверджено фінансування з міського бюджету. При прийнятих програмах на 2021 рік на суму 12325,9 тис. гривень міською радою затверджено 3498,8 тис. гривень.

На фінансування міських програм від початку року спрямовано

3439,9 тис. гривень. з яких на такі, де головним розпорядником коштів є міська рада – 2956,1 тис. гривень, відділ культури, туризму, молоді та спорту– 433,8 тис. гривень, фінансовий відділ – 50,0 тис. гривень.

 

Кошти на утримання установ освіти, що фінансуються з міського бюджету використані в сумі 94210,5 тис. гривень, що до річного плану – 96770,6 тис. гривень, становить 97,3 відсотка.

На заробітну плату з нарахуваннями направлено 84643,0 тис. гривень, на оплату енергоносіїв – 6067,1 тис. гривень, харчування – 965,0 тис. гривень.

Спеціальний фонд установами освіти використано в сумі 3209,7 тис. гривень, в тому числі по загальноосвітніх школах – 1218,7 тис. гривень, дошкільних закладах освіти – 572,1 тис. гривень, школах естетичного виховання – 60,8 тис. гривень, кошти передані загального фонду бюджету до спеціального (бюджету розвитку) – 1358,1 тис. гривень.

На установи охорони здоров’я направлено кошти в сумі 4655,7 тис. гривень, що становить 92,6 відсотка до уточненого річного плану (5026,5 тис. гривень). Видатки спеціального фонду становлять – 29,8 тис. гривень за рахунок коштів переданих загального фонду бюджету до спеціального (бюджету розвитку) на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт даху будинку пологового відділення КНП «Підгаєцька центральна лікарня»

На фінансування заходів та закладів соціального захисту населення та соціального забезпечення виділено 6756,3 тис. гривень.

На утримання центру надання соціальних послуг направлено коштів в сумі 5979,0 тис. гривень, що становить 100 відсотків до річного плану. На оплату праці і нарахування на заробітну плату направлено 5899,5тис. гривень, на оплату енергоносіїв – 30,0 тис. гривень.

На інші заходи у сфері соціального захисту населення використано 777,3 тис. гривень.

Видатки на утримання установ культури за рахунок загального фонду склали 7126,9 тис. гривень, в тому числі на утримання бібліотек – 1886,0 тис. гривень, будинку культури та сільських клубів – 3653,9 тис. гривень, інших культурно-освітніх закладів і заходів – 1587,0 тис. гривень.

На виплату заробітної плати з нарахуваннями направлено 6269,3 тис. гривень, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 363,5 тис. гривень.

Кошти спеціального фонду використано на суму 148,8 тис. гривень.

На утримання установ фізичної культури і спорту направлено коштів в сумі 651,3 тис. гривень, із них на утримання спортивних споруд – 50,0 тис. гривень, фінансову підтримку на утримання місцевих осередків організацій фізкультурно-спортивної спрямованості – 351,3 тис. гривень, на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту – 250,0 тис. гривень.

На утримання та розвиток транспортної інфраструктури використано 2334,9 тис. гривень.

Видатки на благоустрій населених пунктів склали 3520,1 тис. гривень.

На утримання місцевої пожежної охорони профінансовано 194,5 тис. гривень.

На утримання органів місцевого самоврядування використано 18597,0 тис. гривень (13,4 відсотка від загальних видатків), в тому числі на виплату заробітної плати з нарахуваннями – 16978,0 тис. гривень, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 656,4 тис. гривень. Середня заробітна плата на 1-го працівника складає 13,3 тис. гривень при фактичній зайнятості 85 ставок касові видатки по заробітній платі за 2021 рік склали – 14109,0 тис. гривень.

На сільське господарство направлено – 20,0 тис. гривень.

Передано іншу субвенцію до обласного бюджету –23,0тис. гривень.

На здійснення заходів з землеустрою – 25,0 тис. гривень, на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкогосмугового доступу до інтернету в сільській місцевості – 458,3 тис. гривень, на субвенцію з місцевого бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів – 50,0 тис. гривень. На інші заходи за рахунок коштів резервного фонду міського бюджету для ліквідації вогненебезпечних снарядів використано коштів – 49,9 тис. гривень.

Інші видатки спеціального фонду за 2021 рік становлять 5251,1тис.гривень, в тому числі: на співфінансування інвестиційних проектів, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 22,5 тис. гривень, на реконструкцію та реставрацію будівель в с. Носів – 795,4 тис. гривень, на капітальні та поточні трансферти громадській організації «Благодар» - 3080,9 тис. гривень, на поповнення статутного капіталу комунального підприємства міської ради «Дорожнє» - 490,0 тис. гривень та на придбання обладнання і предметів довгострокового користування за рахунок коштів переданих із загального фонду бюджету розвитку (спеціального фонду) – 113,4 тис. гривень, на видатки бюджету розвитку здійснення капітального ремонту за рахунок субвенції з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку – 699,9 тис. гривень, на ліквідацію забруднення навколишнього середовища – 49,0 тис. гривень.

Варто наголосити, що рівень фінансового забезпечення бюджетної сфери насамперед залежить від ефективності роботи органів місцевого самоврядування щодо пошуку оптимальних інструментів і механізмів комплексного вирішення проблем наповнення бюджету, а також від прийняття раціональних рішень щодо використання наявних фінансових ресурсів.

Відповідно до інформації про стан фінансування соціальних виплат із місцевих бюджетів станом на 01.01.2021 року кредиторська заборгованість по оплаті праці і нарахуваннях на заробітну плату відсутня.

Відповідно до оперативних даних станом на 01.01.2022 року в органах УДКСУ зареєстрованих фінансових зобов’язань по захищених статтях не має.