Робота Центру надання адміністративних послуг в умовах війни: нові виклики!
Пресслужба міської ради відновлює рубрику «АкцЕнти ГромАди».
Символічно, що сьогодні ми розставляємо акцЕнти у роботі саме Центру надання адміністративних послуг. Адже нещодано, 6 вересня, фахівці Центру відзначали своє професійне свято. 26 травня 2021 року Кабінет Міністрів України схвалив рішення про запровадження в Україні професійного свята – Дня адміністратора Центру надання адміністративних послуг.
Щоб отримати відповіді на цікавлячі нас питання, ми поспілкувалися з начальником відділу ЦНАПу Петром Романівим.
АкцЕнти ГромАди (далі А. Г.): Петро Павлович, при нагоді хочемо привітати Вас і весь колектив із професійним святом і 10-ою річницею створення ЦНАПів. Ми бажаємо Вам міцного здоров’я, добробуту, безупинного руху до успіхів, натхнення у роботі, легкої комунікації з відвідувачами та впевненості у майбутньому під мирним небом України.
Петро Павлович (далі П. П.): Щиро дякуємо за привітання. У відповідь побажаю всіх земних благ і Перемоги нам задля цього мирного майбутнього.
А. Г.: Дякуємо. Своєю щоденною працею наближаємо нашу Перемогу. І перше питання до вас стосовно адміністративних послуг, які ви надаєте?
П. П.: До нас звертаються мешканці Підгаєцької громади для отримання різноманітних послуг: реєстрація місця проживання, нерухомості, бізнесу; соціальних послуг; отримання дозволів, довідок; прийом заяв із земельних питань та видача рішень сесій відповідно з цих питань. Наразі ми надаємо 240 різного роду адміністративних послуг.
А. Г.: Повномасштабна війна росії проти України внесла корективи у роботу всіх галузей. Як це вплинуло на роботу Центру?
П. П.: З 24 лютого тимчасово припинено функціонування державних реєстрів, але роботи менше не стало. У той час у громаду почали масово прибувати переселенці. Ми приймали документи на реєстрацію внутрішньо переміщених осіб і на призначення допомоги. Цей період роботи був досить напружений, бо потік людей з інших областей не зупинявся.
А. Г.: На жаль, війна змусила людей покинути свої домівки і шукати прихисток на більш безпечних територіях України. Скажіть, будь ласка, скільки внутрішньо переселених громадян прийняла Підгаєцька громада?
П. П.: Від початку повномасштабного вторгнення ми зареєстували 972 людини. Переважно це мешканці Херсонщини, Харківщини, Миколаївщини, Київщини, Донеччини та ін. На жаль, цей список поповнюється кожного дня, бо війна триває…
Але і ми продовжуємо працювати.
А. Г.: Чи можете ви надати інформацію у цифрах про кількість наданих адміністративних послуг?
П. П.: Так, звичайно. Від початку року ЦНАПом надано 6203 адміністративні послуги, з них 2429 послуг у сфері Державної реєстрації, 2305 соціальних послуг (у тому числі 972 для ВПО), 384 послуг Державного земельного агенства, 1136 послуг реєстру місця проживання, 412 земельних та ін.
А. Г.: Які ваші подальші дії щодо вдосконалення роботи Центру надання адміністративних послуг?
П.П: Мета роботи ЦНАПу незмінна - це задоволений отриманими якісними послугами мешканець громади. Ми стараємось забезпечити безперешкодний доступ до послуг усіх громадян, тому працюємо без обідньої перерви. Хочу наголосити, що отримати будь-яку послугу стало ще зручніше, адже оплатити послуги можна безпосередньо в приміщенні ЦНАПу у платіжному терміналі. Також відвідувачі можуть скористатися QR-кодами для шерингу документів у Дії в разі відсутності паперового документа.
Зручність, швидкість та ефективність надання адмінпослуг- це ті принципи, якими Центр надання адміністративних послуг завжди керується у роботі з клієнтами!
«Акценти Громади» дякують за змістовне інтерв'ю Романіву Петру Павловичу!