АРХІВНИЙ СЕКТОР ПІДГАЄЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
В архівному секторі Підгаєцької міської ради зберігаються:
документи тривалого строку зберігання з кадрових питань (з особового складу) ліквідованих колективних сільськогосподарських підприємств, що діяли на території Підгаєцького району;
документи з кадрових питань ліквідованих сільських рад району;
погосподарські книги сільських рад;
документи з кадрових питань тимчасового строку зберігання ліквідованих юридичних осіб незалежно від форми власності, підпорядкування та фізичних осіб-підприємців, які припинили свою діяльність;
довідковий апарат, що розкриває склад документів.
Станом на 01.12.2022 р. на зберіганні в архівному секторі знаходиться 63 фонди, що становить 11 800 одиниць зберігання.
За наявними документальними матеріалами працівники сектору виконують:
архівні довідки про заробітну плату;
стажові довідки;
довідки про підтвердження трудових періодів (приймання-звільнення);
приймання документів з кадрових питань (особового складу) на зберігання;
Протягом 2022 року до архівного сектору міської ради надійшло 673 запити соціально-правового та майнового характеру. Виконано 673 довідки, з них 669 з позитивним результатом, на 4 запити надана відповідь про відсутність документів в архіві.
Представниками головного управління ПФУ у Тернопільській області здійснено 81 зустрічну перевірку за документами сектору і складено 81 акт за результатами проведення перевірки достовірності та обґрунтованості видачі довідок для призначення (перерахунку) пенсії.
У 2022 році прийнято на зберігання документи з кадрових питань редакції районної газети «Земля Підгаєцька» .
Протягом року надавалися консультації громадянам, допомога у пошуку документів ліквідованих підприємств, які з різних причин не передали документальні матеріали до архіву.