​​​​​​​АРХІВНИЙ СЕКТОР ПІДГАЄЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

  • 225

Фото без опису
В архівному секторі Підгаєцької міської ради зберігаються:

✔документи тривалого строку зберігання з кадрових питань (з особового складу) ліквідованих колективних сільськогосподарських підприємств, що діяли на території Підгаєцького району;

✔документи з кадрових питань ліквідованих сільських рад району;

✔погосподарські книги сільських рад;

✔документи з кадрових питань тимчасового строку зберігання ліквідованих юридичних осіб незалежно від форми власності, підпорядкування та фізичних осіб-підприємців, які припинили свою діяльність;

✔довідковий апарат, що розкриває склад документів.

❗Станом на 01.12.2022 р. на зберіганні в архівному секторі знаходиться 63 фонди, що становить 11 800 одиниць зберігання.

За наявними документальними матеріалами працівники сектору виконують:

✅архівні довідки про заробітну плату;

✅стажові довідки;

✅довідки про підтвердження трудових періодів (приймання-звільнення);

✅приймання документів з кадрових питань (особового складу) на зберігання;

❗Протягом 2022 року до архівного сектору міської ради надійшло 673 запити соціально-правового та майнового характеру. Виконано 673 довідки, з них 669 з позитивним результатом, на 4 запити надана відповідь про відсутність документів в архіві.

❕Представниками головного управління ПФУ у Тернопільській області здійснено 81 зустрічну перевірку за документами сектору і складено 81 акт за результатами проведення перевірки достовірності та обґрунтованості видачі довідок для призначення (перерахунку) пенсії.

У 2022 році прийнято на зберігання документи з кадрових питань редакції районної газети «Земля Підгаєцька» .

❕Протягом року надавалися консультації громадянам, допомога у пошуку документів ліквідованих підприємств, які з різних причин не передали документальні матеріали до архіву.