Як говорити про російсько-українську війну в школі
Законспектували тези із сьогоднішньої презентації посібника МОН «Як говорити про російсько-українську війну в школі. Уроки стійкості, боротьби та перемог».
Ось лише кілька з них:
Посібник не є нормативно-регуляторним документом та не передбачає обов’язкового виконання запропонованих інструкцій. Він радше є помічником учителя в підготовці до складних розмов.
Структура посібника дає вчителям змогу вибрати для обговорень ті теми, які відповідають віковим особливостям учнів і учениць, їхньому психоемоційному стану. Учителі можуть комбінувати матеріал відповідно до запиту учнівства.
Про сучасну війну необхідно говорити на прикладах минулого та історичних фактів — так можна простежити чіткий зв’язок між минулим і сьогоденням.
Говорити про війну з дітьми надважливо, адже вони не мають сформованих версій подій. Якщо не розповісти їм про те, що відбувається, вони можуть вигадати власне пояснення або ж орієнтуватися на російські наративи та ворожу пропаганду.
Розмову варто почати з будь-яких вправ, руханок, дій, які спрямовані на те, щоби сконцентруватися на теперішньому моменті.
Читайте повний конспект на сайті: bit.ly/42zpGsb.