Запрацював онлайн-сервіс претензійного повернення залізничних квитків
Відтепер квиток можна здати, навіть якщо повернення онлайн вже недоступне, при цьому не заповнюючи паперової заяви. Про це повідомляє телеграм-канал Укрзалізниці.
Скористатися сервісом можна таким чином:
• перейти за посиланням: https://services.uz.gov.ua;
• вибрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
• заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
• підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
• дочекатися результатів розгляду заяви.
Претензійне повернення квитків проводиться виключно за наявності відповідних відміток на квитках, якщо пасажир:
• не використав квиток через хворобу або нещасний випадок і повертає квиток пізніше ніж за годину після відправлення поїзда;
• проїхав тільки частину дороги;
• повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акта про повернення;
• повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
• повертає групове замовлення (повністю або частково);
• повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
• був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Важливо! Наразі через онлайн-сервіс можна повертати квитки у претензійному порядку, якщо вони придбані у застосунку, чат-боті або на офіційному сайті Укрзалізниці. Сервіс також працює для групових квитків, оформлених у залізничній касі.
Можливість повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступною пізніше.